Testimoniale ale membrilor

Standard

SPP

Testimoniale ale membrilor

Asociaţiei „Societatea Pentru Psihologie

 „Ȋmi doream foarte mult să fac parte din echipa SPP datorită impactului pe care îl are în cadrul facultăţii. A fost o decizie excelentă deoarece am întâlnit oameni grozavi, frumoşi şi am avut parte de o viaţă studenţească în întregul sens al cuvântului. Este o experienţă minunată şi o recomand oricărui student dornic de activităţi faine, atractive şi cu dorinţa de a se dezvolta frumos pe plan personal şi profesional.”

Irina Vasilică

Din punctul meu de vedere SPP reprezintă un cadrul propice dezvoltării pe orice plan își dorește fiecare individ. Este leagănul tuturor ideilor care mai de care mai îndrăznețe, mai originale, mai nebune. Este locul în care originalitatea este încurajată și părerea fiecăruia contează cu adevărat. Eu am ales această asociație pentru a cunoaște oameni noi, frumoși, pentru a acumula experiență, pentru a mă dezvolta personal, într-un cuvânt, să cresc.

Irina Oniciuc

Ȋn viaţă trebuie să înţelegem că a da este mai important decât a lua.

A te implica este mult mai important decât a sta pe margine şi a critica. Lucrul în echipă, descoperirea adevăratelor valori şi capacităţii fac din om, o adevarata fiinţă capabilă să-şi depăăească limitele. Pentru oamenii cu iniţiativă, pentru oamenii care-şi doresc cu adevărat să schimbe ceva şi să-şi dezvolte abilităţile, nimic mai bun decât Asociaţia „Societatea pentru Psihologie” .

Florin Adamache

Când am aflat de SPP, am spus clar că trebuie să mă alătur și eu echipei. Mai făcusem voluntariat înainte și mai cochetasem cu câteva ONG-uri însă niciuna nu era specifică facultății mele. Acesta a fost primul lucru care m-a atras, faptul că era asociația facultății mele, însă după ce am început să activez ca și membru mi-am dat seama că specificul era doar o lucru insignifiant pe lângă proiectele realizate, oamenii din societate și posibilitățile de dezvoltare personală cât și profesională care apăreau la tot pasul. Așa că pentru cei ce-și doresc să simtă gustul studenției în totalitate, SPP este cea mai bună alegere!

Cristina Spălăţelu

Am ales Asociaţia SPP deoarece mi-a recomandat-o un membru care mi-a zis că sunt multe proiecte faine din domeniul psihologiei şi nu numai. Aşa că m-am înscris şi eu şi m-am bucurat când am aflat că am fost acceptată. Ceea ce mi s-a zis s-a adeverit. SPP mi se pare foarte tare, proiectele sunt foarte faine iar membrii la fel. Am rămas în SPP deoarece vreau să mă implic mai mult, să cunosc oameni noi, să-mi fac prieteni noi şi să fiu proactivă.

Ana-Maria Bujor

Mare adevăr au zis câteva rude, că studenţia este mult mai interesantă într-o asociaţie studenţească. Aici am cunoscut oameni aşa faini, şi nu numai din Iaşi şi SPP, ci şi din alte oraşe. Am trăit cu adevărat viaţa de student, cu tot ceea ce oferă ea, cămin, cantină, petreceri până seara târziu. Din păcate pentru mine licenţa se termină, dar pot să spun cu ”inima pe mână” cum ar zice un prieten, că singurul regret este că nu am făcut mai mult. Mulţumesc SPP!

Frunză Codruţa

Când am aflat de SPP pentru prima dată, m-am gândit ca este o simplă echipă de formare şi cercetare, echipă formată din oameni profesionişti şi bine calificaţi. M-am decis să mă înscriu în această echipă din două dorinţe : de a acumula noi competenţe şi de a mă implica în proiecte prosociale. După doar 2 luni de activitate am ajuns să îndrăgesc tot ce este legat de această asociaţie : misiunea, valorile, proiectele, colegii, chiar şi sigla mi-au devenit foarte dragi. Această asociaţie m-a schimbat atât pe plan profesional, cât şi pe plan personal: prin intermediul ei am cunoscut oameni de nota 10, m-am putut implica în proiecte care să fie în folosul comunităţii şi am reuşit să-mi aduc aportul la îmbunătăţirea imaginii facultăţii şi a oraşului Iaşi. Ȋnainte eram nesigur dacă să intru sau nu în SPP, acum sunt mai mult decât sigur că vreau să rămân în SPP şi că vreau să fac mai multe pentru această asociaţie!

                                                                                                                                        Creţu Alexandru

Citeam informații despre SPP dinainte să încep anul 1 si eram foarte încântată și entuziasmată de tot ceea ce vedeam eu în asociație încă de atunci. M-am înscris cum a început anul universitar și m-am aventurat cu pași mărunți în proiectele organizate dar cu perspective mari de viitor, crescând tot mai mult într-o atmosferă studențească alături de oameni minunați. Ce pot să zic acum e că nu mi-aș putea imagina cum ar fi fost această perioadă și dezvoltarea mea fără să mă implic și să fac parte din această mare familie, familia SPP.

  Francesca Răchiteanu

Am privit mereu echipa SPP ca pe un motiv în plus de a iubi psihologia şi facultatea noastră; m-am înscris pentru a acumula experienţă şi a învăţa să interacţionez cu noi oameni, indiferent de situaţii şi de a învăţa lucruri noi despre oameni, psihologie şi asociaţia SPP. Chiar dacă acum sunt membru alumni şi nu mă implic la fel ca înainte, această asociaţie şi oamenii din cadrul ei îmi sunt foarte dragi. Am numai lucruri bune de învăţat şi echipa mă determină să nu renunţ la asociaţie!

                                                      Iulia Ilinoiu

Și mie mi se tot spunea că viața de student e grozavă doar dacă ești și voluntar! Mi-au stârnit curiozitatea și în anul II am decis să mă înscriu în Asociatia Societatea Pentru Psihologie! Am fost acceptată și chiar de la primul proiect mi-am spus: ”DA! Aveau dreptate!”. Am ales SPP pentru că mi-a inspirat încredere! Și nu am geșit! Aici mi-am făcut prieteni! Alături de ei am râs, am muncit și m-am distrat! Aici am cunoscut oameni din diverse domenii, am învățat ce înseamnă un lucru bine făcut și mai ales am descoperit adevărata însemnătate a zicalei “Dacă vrei, poți!”
Munca unui voluntar nu e usoară…dar este atât de frumoasă, și-ți descoperă atât de multe oportunități, încât cei ce nu încearcă nu vor ști vreodată ce pierd!

Andreea Creangă

 

Eram deja în anul II şi mi-am dat seama că în primul an nu prea făcusem nimic altceva în afară de ritualul facultate-acasă. M-am înscris în SPP cu emoţii pentru un nou început, început în care aveam încredere că  va duce acolo unde visam să ajung. A fost greu, dar pe măsură ce se mai finaliza câte un proiect, ştiam că adun la CV-ul personal o groază de calităţi. Ȋncă mai învăţ, încă mai adun experiențe, însă simt că am crescut frumos, iar asta nu era posibil fără SPP. Astăzi ştiu că dacă nu aş fi făcut parte din asociaţie aş fi fost acelaşi “spirit rătăcitor” în găsirea unui scop.

Simona Bănică

A fi împreună este un început. A rămâne împreună este un progres. A lucra împreună este un succes!

Henry Ford

Leave a comment